2014. április 24., csütörtök

7. FEJEZET~ Egyedül

Sziasztok! Hát megérkezett az utolsó, befejező rész. Remélem nem okoztam csalódást.
-Távol kell tartanod magad Biebertől!-utasított Jeremy.
-Mégis miért? Nem félek tőle annak ellenére sem, hogy egy szörnyeteg.
-Nem mondott el mindent.-jelent meg egy kaján mosoly az arcán-A guardok 19 éves korukban bevésődnek egy lány/fiú iránt. El kell érniük, hogy beleszeressen az illető. Aztán, hogy együtt maradhassanak....
-Mondjad már!-utasítottam elfehéredett arccal.
-Meg kell ölnie a lány családját. Ebben az esetben a tiédet.-nem hittem a fülemnek. Hirtelen el kezdtem szédülni.- Egy ősi quta boszorkány megátkozta ezt a fajt. Ha nem öli meg a családod ő maga hal meg, mert nem nemzhet utódokat, amíg a család él. 
-E..e..z
-Szerintem jobb, ha sietsz.

                                            °______°

Berontottam a lakásunkba. Körül néztem, de nem találtam senkit. Éles sikoly törte meg a csendet. Felrohantam az emeletre, és Justint és az anyámat találtam a szobámban.
-Mit csinálsz?-kérdeztem elfúló, remegő hangon.
-Oh, szia, Ivy! Édesanyád csak megijedt ahogy beléptem a szobába.
-Ne hazudj!
-Mi? Most mi a bajod? 
-Ezt ne anyu előtt.-suttogtam.
-Valami baj van kislányom? Ha akarod én elzavarhatom ezt a fiatalembert.
-Nem kell, anyu. Köszönöm. Csak szeretnénk kicsit beszélgetni.
-Rendben. Lent leszek a konyhában, ha bármi gond van.
Kilépett  az ajtón és hallottam a lába dobogását a lépcsőn. Mikor úgy gondoltam már nem hallhat minket, hát rákezdtem.
-Mégis mikor akartad elmondani nekem a teljes történetet? Mikor majd végeztél? Mondhatom nagyon jól esett.
-Mégis mi a francról beszélsz? Állandóan csak azt hallom tőled, hogy milyen bunkó és tapló vagyok. Érdekes, hogy ezt a taplót pont te smároltad le!
-Miért? És te? Folyamatosan sértegetsz!
-Az nem sértegetés, hogy első nap megdicsértem a kis hátsódat. Ellenben te egy szép szót sem szóltál hozzám?
Ez kezd átmenni dedósba, mintha azon veszekednénk ki építse meg a legóból a következő várat.
-Talán zavar?-kérdeztem.
-Igen. Ha tudni akarod zavar.-suttogta felém közeledve.
-Ha ennyire érdekel, hogy mit gondolok, akkor ne öld meg a családomat.-most már mindketten halkan beszéltünk, hogy senki ne hallja. Justin szeme tágra nyílt, ahogy tudatosult benne a mondanivalóm.
-Ki mondta ezt?-közömbös volt a hangja.
-Jeremy. És gondolom most te épp ezért voltál az anyámmal.
Justin egyre közelebb lépett, én pedig hátráltam egészen a falig. Testünk alig pár centire volt egymástól. Éreztem lélegzetét és bódító illatát. Ivy koncentrálj! Ez a fazon épp a családodat akarja kinyírni!
-És te ezt el is hiszed, vagy csak bemesélted magadnak?-hosszú csönd volt rá a válasz. Szája sarka felfelé kunkorodott.
-Szóval?
-Nem. Nem hiszek neked. Jeremy i......-már túl közel volt. Nem akartam elhinni, hogy tényleg megtenné. Miért hazudok magamnak?-Az ördögbe is persze, hogy nem hiszek neki. De...-Ajka óvatosan az enyémhez ért. Először nem mozdultam, teljesen leblokkoltam. Először lassan csókolgatta alsó ajkam, majd elkezdte szívni. Egy halk, visszafojtott nyögés szaladt ki a számból, mire felmordult. Szánk lassú, érzéki táncot lejtett. Óvatosan megérintette nyelvével a számat, bejutásért könyörögve. Teljesen megfeledkeztem mindenről. Nagyon is kívántam ezt a fiút, aki épp úgy kívánt engem is. Neki nyomott a falnak, kezét derekamra csúsztatta.
-Justin... Nem kéne... az anyám....-lihegtem elszakadva tőle. A lábával bevágta az ajtót. Elmosolyodtam a türelmetlenségén. Újra megcsókolt, majd derekamnál fogva felemelt. Csípője köré fontam a lábam. Óvatosan lefektetett az ágyra és a pólóm szegélyét fogva lerántotta azt rólam. Én sem tétlenkedtem. Feltárult előttem tökéletes, izmos felsőteste. Már csak egy fehérneműben feküdtem alatta. Mikor ezeket is eltávolította rólam, szégyenlősen fordultam el tőle.
-Nem kell miért szégyellned magad.-búgta a fülembe. Nem is kellett több. Lerángattam róla a maradék ruhát. Hosszú kényeztetések után, lábaim közé térdelt és belém hatolt. Először fájt, de hamar gyönyörré változott. Mondtam már,hogy isten ez a pasi?

                                                    °_______°

Egyedül ébredtem az ágyamban. Nem értem miért ment el. Lehet, hogy csak erre kellettem neki? Vajon meddig aludtam? Kikászálódtam a meleg ágynemű alól, majd lezuhanyoztam. Gyanúsan csend volt a házban. Gyorsan felöltöztem és lementem a konyhába, ahol legutóbb anyu főzött.....

                                                    °______°

Fekete ruhám alatt úgy éreztem, mindjárt összeesem. Hideg szél borzolta a hajam, habár nyár volt. Nem voltak sokan a temetésen, hisz még mindig kevesen tudnak a halálesetekről. Igen. Jól hallottátok. Többes szám. Ahogy a koporsókra szórták a sok földet, melyekben az egész családom feküdt, megesküdtem, hogy soha nem nyugszom, amíg Justint meg nem ölöm. De ha jobban belegondoltam, már csak ő maradt nekem. Az egyetlen "ember" aki maradt.
-Mit akarsz tőlem?-kérdeztem fátyolos hangon a küszöbükön.
-Téged. Örökre.-felelte.
-Rendben. Hajrá.-mondtam és a szeme láttára bekaptam a mérgező bogyókat. Lehet, hogy csak ő maradt nekem, de akkor sem fogok hozzá futni. Minden elsötétült. Már nem volt ég és föld. Nem volt szeretet és harag, bánat és öröm. Csak a mindent elnyelő sötétség, ahol a családom vár rám. A halott családom.

12 megjegyzés:

  1. Hát nem ilyen befejezésre számítottam:c Azt hittem hogy happy and lesz..:( Na mindegy.
    Köszönöm hogy megírtad ezt az utolsó részt a kedvemért:)
    Szerettem ezt a blogot nem is kicsit. de ha egyszer így döntöttél akkor el kell fogadni ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit. Igazad van, hogy jobb is ha be van fejezve. Köszi a biztatásokat és a megértésedet.

      Törlés
  2. Kár hogy abbahagytad pedig szerintem fantasztikusan írtál kezdj egy újatbén azt javaslom és írj mert van hozzá tehetséged bár nekem lenne most én is elkezdtem írni egy blogot még ninc fent rész csak egy füzetbe van még szerintem ne hagyd abba és szólj ha kezdesz egy új blogot mert szeretném olvasni :-) :-) :-) :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Jól esik, hogy ezt gondolod. És oké, majd talán egyszer újra visszatérek az íráshoz, és akkor majd írok neked. :)

      Törlés
  3. Ohhhh már vége is? o_O :( ugy olvastM volna meg én ugy erzem kicsit ossze csaptad a végét....olyan mintha 3 rész lenne egybe....,de nagyon tetszet ez a rész :') jo lenne egy 2.èvad én mg olvastam volna :') Imádtam ezt a blogot hiányozni fog :( komoly mingyár bekönnyezem... Kösszi h megirtad ezt a blogott :)<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit. Köszönöm, hogy végig olvastad és kommenteltél hozzá. Nagyon jól esett. Talán később majd vissza térek az íráshoz, de nem mondom biztosra.

      Törlés
  4. ez nagyon jóó!! de légyszi ne hagyd abba!!!!!!!!!!folytasd!!:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, de sajnos abba hagyom. Majd talán egyszer újra írni fogok.

      Törlés
  5. Imádtam a történetet :) Kár, hogy vége lett, de örülök, hogy írtál egy utolsó részt... Akármennyire drukkoltam Ivy-nek és Justinnak, nagyon szépnek, tökéletesenek tartom a befejezést :D Imádtam olvasni, köszönöm, hogy az olvasód lehettem :* Örülnék én is, ha írnál még egy másik történetet majd, ha ráérsz és kedved van hozzá :D Pusziiii :* <3 ~G

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Örülök, hogy teszett és majd meglátom ;)

      Törlés
  6. Szia nekem nagyon tetszik jól írsz jó lett a blog de szerintem jobb lett volna a happy end és ha Justin harcol a lányért és végül meg szerzi én így gondolom nem roszbol írom meg egyszer elmondom ,hogy jól írsz és ne vedd sértésnek ez csak az én véleményem nagyon szeretem azért ezt a blogot😊😃

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, örülök, hogy tetszett. Nyugodj meg, nem haragszom érte, inkább építő kritikaként fogom fel. Raktam fel új részt, remélem elolvasod majd és továbbra is örömmel fogadom majd, ha írsz hozzá véleményt. :)

      Törlés